تاریخ : پنج شنبه 19 تير 1393 بازدید : 451 نویسنده : محمد زارعی 

FastStone Capture 6.5 نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تهیه Screen shot های دلخواه از پنجره ها و محیط های مختلف به صورت حرفه ای می باشد. در این نرم افزار از ابزارهای متعددی برای راحتی کار کاربران استفاده شده است تا به کمک آن ها کاربران به راحتی و به صورت حرفه ای تصویر مورد نظر خود را تهیه نمایند. در این نرم افزار ویژگی های زیادی را می توان یافت که از این میان می توان به مواردی نظیر تهیه عکس از صفحات وب به صورت طولی و یا ارسال مستقیم عکس به نرم افزارهای Word و Power Point اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از کمپانی کوچک FastStone می باشد.

      

 

حجم:1.72MB



:: موضوعات مرتبط: دانلود ها , معرفی و دانلود نرم افزار , ,
تاریخ : یک شنبه 15 تير 1393 بازدید : 377 نویسنده : محمد زارعی 

BlueStacks به شما این امکان را می دهد تا برنامه ها و بازی های آندروید خود را بصورت تمام صفحه در کامپیوتر ها و تبلت ها اجرا کنید. همچنین می توانید بصورت فوری و بدون نیاز به راه اندازی مجدد، بین آندروید و ویندوز سوئیچ کنید. می توانید آیکون های برنامه های آندروید را بر روی دسکتاپ رایانه خود قرار دهید. توسط این برنامه میتوانید نرم‌افزارهای اندروید را بدون داشتن گوشی یا تبلت آندروید، دقیقاً به همان صورت در کامپیوتر خود امتحان و استفاده کنید. در اختیار داشتن Bluestacks می تواند آنچه پیش از این روی گوشی خود یا دوستان می دیدید از این پس بر روی کامپیوتر و پیش رویتان است، که این بدان معنی است که می توانید از برنامه ای که روی دسکتاپ در حال نمایش است درست مثل زمانی که روی تلفن همراه خود با آن کار می کردید تعامل داشته و از امکاناتش بهره بگیرید. علاوه بر این، قابلیت همگام سازی برنامه به شما این اجازه را می دهد تا از برنامه ها و اطلاعات ذخیره شده درون آن روی گوشی بتوانید روی رایانه خود پشتیبان بگیرید.

حجم فایل:135.73MB



:: موضوعات مرتبط: دانلود ها , معرفی و دانلود نرم افزار , ,
تاریخ : چهار شنبه 28 خرداد 1393 بازدید : 10307 نویسنده : سجاد علوی 

کریستال ریپورت 13 برای ویژوال استدیو 2010 با SAP Crystal Reports 13.0 Final for Visual Studio 2010

نرم افزار کریستال ریپورتس که جهت گزارش گیری به صورت مستقل و همچنین در محیط های برنامه نویسی مانند Visual Studio‌ مورد استفاده قرار می گیرد در 7 اکتبر 2007 توسط شرکت SAP خریداری شد.

 در نسخه 2010 نرم افزار Visual Studio بخش Crystal Reports حذف شده است و باید به صورت جداگانه از سایتش دانلود شود که البته دیگر پولی نیست و رایگان می باشد و نیاز به رجیستر کردن و کرک ندارد.

سایت شرکت SAP هم IP ایرانی ها را برای دسترسی و دانلود این نرم افزار محدود کرده است اما شما می توانید به صورت رایگان   و آسان از لینک های زیر دانلود کنید ..

حجم : 338 MB

دانلود نسخه 32 بیت :

دانلود نسخه 64 بیت :



:: موضوعات مرتبط: دانلود ها , معرفی و دانلود نرم افزار , , ,
:: برچسب‌ها: ویژوال استادیو,گزارش گیری ,
تاریخ : شنبه 9 فروردين 1393 بازدید : 578 نویسنده : محمد زارعی 
تاریخ : سه شنبه 27 اسفند 1392 بازدید : 813 نویسنده : سجاد علوی 

Easy Website Pro Unlimited یکی از نرم افزارهای جدید و متفاوت از دسته نرم افزارهای طراحی وب سایت می باشد که ابزارهای حرفه ای را با کاربردی بسیار آسان به منظور طراحی یک وب سایت حرفه ای در اختیار شما قرار می دهد. حتی اگر هیچ اطلاعی درباره HTML ندارید، می توانید با استفاده از امکانات فوق العاده ای مانند انتخاب از بین قالب (Templates) های موجود، اعمال رنگ پس زمینه دلخواه، قرار دادن foreground، ایجاد متن و لینک کردن آن و ... که Easy Website Pro در اختیار شما قرار می دهد یک وب سایت منحصر به فرد خلق کنید! شما حتی می توانید کلیپ آرت، عکس، لوگو، دکمه، انیمیشن، فلش و موسیقی دلخواه خود را تنها با چند ککلیک ساده به صفحه مورد نظر اضافه کنید و یا رنگ و دیگر اجزای موجود در قالب های آماده را تغییر داده و به ویرایش آن ها بپردازید و حتی قالب جدیدی ساخته و به محیط برنامه اضافه کنید. علاوه بر این Easy Website Pro به طور کامل از HTML و CSS پشتیبانی می کند و شما در هر احظه می توانید به مشاهده و ویراش کدهای HTML بپردازید.



قابلیت های کلیدی نرم افزار Easy Website Pro Unlimited :
- ساخت وب سایت در عرض چند دقیقه و بدون دانش HTML
- ایجاد وب سایت های I-Phone
- اصلاح رنگ ها، کلیپ ها و تصاویر
- اعمال دکمه های فلش، لوگوها و Intros
- قرار دادن مارک و تصاویر دلخواه
- قرار دادن فایل های موزیک Midi و MP3, Wav
- وارد کردن فیلم های فلش SWF
- ایجاد Thumbnails تصاویر
- موسیقی پس زمینه
- تعریف META-Tags برای جستجوها
- اعمال اسکرول های رنگی
- ایجاد و ویرایش Cascading Style Sheets در ویرایشگر CSS
- قرار دادن (Publish) وب سایت در اینترنت

راهنمای نصب :
1- نرم افزار را نصب کنید.
2- محتویات پوشه Cracked file را در محل نصب نرم افزار کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
3- نرم افزار را اجرا کنید.

 

دانلود با حجم 49.6 مگابایت 

بدون داشتن رمز فایل فشرده



:: موضوعات مرتبط: دانلود ها , معرفی و دانلود نرم افزار , ,
تاریخ : شنبه 3 اسفند 1392 بازدید : 521 نویسنده : محمد زارعی 

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود.

مشخصات

ياهومسنجر ورژن 11.5.0.228

حجم دانلود:18.47MB

 

لينك دانلــــــــود

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود ها , معرفی و دانلود نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار , دانلودنرم افزاراينترنت , دانلود ياهو مسنجر , Yahoo Messenger ,
تاریخ : سه شنبه 22 بهمن 1392 بازدید : 1473 نویسنده : محمد زارعی 

نرم افزار كامپايلر Borland C++ 5.02

 

Cppیکی از معروف ترین و رایج ترین زبان های برنامه نویسی است که در دانشگاه ها نیز به صورت گسترده تدریس می شود. این زبان به دلیل استفاده فراوانی که از آن به عمل می آید ، دارای کامپایلرهای متعددی است که هرکدام توسط کمپانی خاصی عرضه و به کاربران معرفی می شوند. Borland C++ یکی از معروف ترین و همچنین بهترین کامپایلرهای این زبان است که به دلیل قابل اجرا بودن در محیط ویندوز از محبوبیت بالایی برخوردار است. این کامپایلر دارای ورژن های مختلفی است و در هر نسخه سیری تکاملی را طی کرده است.

مشخصات فايل:

نام:Borland C++ 5.02


حجم:85.59MB

 

منتظر نظرات تاثير گذار شما هستيم!

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود ها , دانلود انواع کامپایلر , ,
:: برچسب‌ها: ++C , كامپايلر سي پلاس پلاس , بورلند ++C ,
صفحه قبل 1 صفحه بعد